Steg-för-steg-guide
1. Välj alternativet Projekt i huvudmenyn

2. Klicka på knappen Skapa

3. Välj kund. Om kunden inte finns sen tidigare kan du lägga upp en ny kund genom att klicka på plustecknet.

4. Fyll i information om projektet, fält märkta med * är obligatoriska. Detta kan du göra manuellt eller genom att använda en färdig mall. För att läsa mer om hur du skapar färdiga projektmallar, klicka här.

5. Aktivera relevanta funktioner för ditt projekt.

6. Om du redan nu vet vilka anställda som ska arbeta på projektet kan du lägga till dom. Läs mer om hur du skapar en anställd här.

7. Lägg till eventuella underentreprenörer, dessa får då ett gästinlogg och kan tidsrapportera direkt i Projektportalen. Läs mer om hur du skapar en underentreprenör här.

8. Klicka på Spara
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov